Zwrot, wymiana, gwarancja
Gwarancja
W sprawie gwarancji prosimy zapoznać się z dokumentem ‘Karta gwarancyjna’ i postępować zgodnie z wytycznymi, które są w niej opisane. W sprawie jakichkolwiek pytań zapraszamy o kontakt na adres e-mail skugi@skugi.pl
Karta gwarancyjna (pobierz)
Wymiana
Wymiana zakupionego towaru może nastąpić przez zgłoszenie kupującego na adres mailowy skugi@skugi.pl powołując się na numer zamówienia oraz wskazując pozycje do wymiany. Następnie po zwróceniu przez zamawiającego ustalonej pozycji zamówienia ma on możliwość zamówienia interesującej go pozycji z uwzględnieniem różnicy w cenie.
Wymianie nie podlegają produkty nieprefabrykowane, wykonanie według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb na przykład żagle wykonane na wymiar.
Zwroty
Zwrot zakupionego towaru może nastąpić w wyniku postępowania reklamacyjnego oraz w przypadku zakupu dokonanego poza lokalem sprzedawcy i umów zawieranych na odległość (np. zakupionych przez telefon lub internet), a także gdy strony tak postanowiły. W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do 14 dni. Wysyłając towar do sprzedawcy należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dowód zakupu.
Zwrot nie obejmuje produktów nieprefabrykowanych, wykonanych według specyfikacji konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb na przykład żagli wykonanych na wymiar. Wyjątek to zwrot z tytułu reklamacji.